Evidence of Obama's Kenyan Birth To Be Revealed

A private investigator in Hawaii has uncovered the divorce decree for Barack Obama's father and mother, which indicates they had "one child under the age of eighteen, born in Kenya." That is the report of Ed Hale of PlainsRadio.com, an Internet radio site which has focused upon the natural born Citizen challenges to Obama's presidential eligibility.

Hale announced this during his evening Internet broadcast on PlainsRadio.com, Tuesday, 12/30 and confirmed it with I.O. in an online interview, later that night. He reported that certified copies of this documentation have been sent from Hawaii by the investigator to himself and four others. Hale is to receive his copy today, Wednesday, 12/31 and plans to post it graphically on the site, during the day. He will also discuss this on a special Internet broadcast, between 6 pm and 10 pm Central Time, tonight. The site streams audio as soon as it is accessed via Web browser.

The Texan Internet entrepreneur relates he got fed up with the lack of documentation on Obama and decided to discuss ideas with his radio audience. His offer to hire an investigator was met with piecemeal sums of money from listeners to his broadcasts. Hale said some of the information one would expect to find was not available. For example, documentation from Obama's mother Stanley Ann's divorce to her second husband, Lolo Soetoro, had vanished. Hale speculates, the reason this forthcoming 1964 divorce decree had not also been "scrubbed" could be that the divorce had been filed not by Obama's mother, but by Barack H. Obama, Sr. Thus, it may have been overlooked by any plumbers for Obama.

Hale does admit to incomplete certainty of his investigator's work until he receives it, partially due to the PI's accent, the telephone connection, and his slight hearing impediment. However, he is very confident of what he will receive during the day. Mark S. McGrew, who writes about Obama's natural born Citizen problems for Pravda.ru, accompanied Hale in his broadcast and also expressed confidence. McGrew had sought publication in numerous American news outlets, but they turned down his articles referring to Obama's apparent ineligibility. Russia's Pravda however, decided his effort to find and report the truth was not to be redlined.


Link to PlainsRadio and their message forum

Link to PlainsRadio and chat window